.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازار گرم تبليغات انتخاباتي كانديداها در روز قدس
حضور پر شور مردم مركز استان مازندران در راهپيمايي روز قدس ،مشت محكمي بر دهان استكبار و مدعيان دموكراسي بود.اما در اين ميان بازار تبليغات انتخاباتي برخي نامزدهاي انتخاباتي مجلس هشتم نيز گرم تر وپر رونق تر از هميشه بود.از حضور گرم وصميمانه و خوش بش هاي...
بازار گرم تبليغات انتخاباتي كانديداها در روز قدس

حضور پر شور وصلابت بار مردم مركز استان مازندران در راهپيمايي امروز روز قدس مشت محكمي بر دهان استكبار و مدعيان دموكراسي بود.

اما در اين ميان بازار تبليغات انتخاباتي برخي نامزدهاي انتخاباتي مجلس هشتم نيز گرم تر وپر رونق تر از هميشه بود. از حضور گرم وصميمانه و خوش بش هاي تعجب انگيز تا توزيع برخي بروشورهاي عوام فريبانه در ميان راهپيمايان را مي توان از اين گونه تبليغات زود هنگام اين كانديداها نام برد.

هر يك از اين افراد با ظاهري آراسته و جذاب سعي در مردمي نشان دادن خود داشتند كه خدا مي داند نيتشان چه بوده است.
نكته جالب كه ذكر آن دراين ايام احساس مي شود اين است : برخي افراد كه به اصطلاح خود را كانديداي مجلس هشتم مي خوانند و البته از هيچ پايگاه مردمي نيز بر خوردار نيستند با
پخش بروشورهايي كه انعكاس به اصطلاح  مشكلات مردم به مقامات اجرايي كشور است، سعي در جلب توجه دارند.

يكي از اين آقايان كه بروشور وي در راهپيمايي امروز صبح توزيع در اين برگه كه حاوي نامه اي به دكتر احمدي نژاد است با انتقاد از سهميه بندي بنزين و بيان مشكلات مردم اين استان در پي اجراي طرح سهميه بندي بنزين، راه حل هايي را به رئيس جمهور پيشنهاد كرد. وي در اين نامه آزاد شدن بنزين را منجر به افزايش فشار بر طبقه كم درآمد وفقير جامعه عنوان كرد وافزود: وقتي خانواده اي نتواند  از عهده مخارج زندگي بر آيد محبور مي شود به قاچاق مواد مخدر ويا ناموس فروشي تن در دهد، چه بسا در حال حاضر در جامعه كم وبيش پيداست. اين فرد دلسوز در پايان نامه خود در پيشنهادي  به رئيس جمهور گفت: اگر قرار بود بنزين سهميه بندي شود بهتر بود روش ذيل اتخاذ مي شد: براي شش ماه اول روزانه20 ليتر وبراي شش ماه دوم 15 ليتر وبراي شش ماه سوم 10 ليتر وبراي شش ماه چهارم 5 ليتر در روز مي بود، هم براي مردم فرصتي بود تا اينكه ماشين هاي خود را دوگانه سوز نمايند و هم دولت فرصت بيشتري داشت تا بتواند تصفيه خانه بنزين را در حد نياز ايجاد نمايد كه در اين صورت نه به مردم فشار وارد مي شد ونه به دولت.

حال اين سوال به ميان مي آيد كه اين آقاي دلسوز كه اين همه به فكر مردم استان مازندران است تا به حال كجا بوده اند كه در آستانه انتخابات فيلشان ياد هندستون كرده .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربانپور 14 مهر 1386
عزیزان مسئول سایت شمال نیوز سلام
سخت نگیرید ؛ همه کاندیداها که امکانات آنچنانی ندارند . دلشون به همت شما مطبوعاتی ها خوش است . کمک کنید انشاءا... انتخابات مردمی و با صداقت و پرشور با مشارکت حداکثری برگزار شود .
راز دل با تو چه گویم که تو خود راز دلی
کارپرداز دل و سوز دل و ساز دلی

ارادتمند - جعفر قربانپور از شهرستان ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.219 seconds.